måndag 14 juli 2014

A few days has gone so fast

Eheheh, här var det tyst minsann. Vi kan skylla på att min data är på semester.. Eller nåt i den stilen, för det kan ju inte vara möjligt att undertecknad är så himla upptagen eller lat. Eheh.

Fredagseftermiddagen spenderades på stranden med Malin och en termos kaffe. Intressant hur så många år faller av axlarna då vi kom till bryggan och hoppade, magplask för det mesta, som små galningar i det underbart ljumma vattnet. Vi flöt runt och solade, skrattade och tävlade om vem som kunde slå kullerbytta baklänges. I love to have a friend as utterly crazy as me ^^
Senare fixade jag mig i representabelt skick och drog upp till byn för att spendera kvällen tillsammans med Tessi och Jessy. Kvällen slutade vid soluppgången med en Club 18-resa och alldeles för mycket Fresita i bagaget. Så knasigt kan det gå, men känslan var på topp.

På lördag fick vi in de sista balarna i Fagerdal, jag vet inte den exakta mängden, men en vild gissning faller på cirka gurka 1400 balar kanske? Bra mycket mera än förra året så det är ju bra.
Lördagskvällen förde med sig ytterligare en Club 18-resa, denna gång dock med ett bra mycket mera sofistikerat sinneslag.

Söndagsförmiddagen spenderades med Malin i Fiskars på antikmarknad. Vi strosade runt som de söndagsfirare vi var och besökte små bodar och åt lunch på Kuparipaja. Helt godkänt det med.
Senare väntade en kvällstur på mig, vilken jag blev typ helt slut av. Jag tror bestämt jag hade kunnat sova natten lutad mot bilen på parkeringen då jag chillade med en cigg efter jobbet, så blev det dock inte.

Idag målade vi med mamma på jobbet igen, målandet framskred i god takt idag så det var ju inte så pjokigt. Nu borde jag aktivera min utmattade själ och släpa mig till stallet.
Jepp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar